Dane sprzedającego:
Ceiba Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
NIP: 954-27-54-579,
KRS: 0000549330
Adres: ul.Hallera 34, 40-321 Katowice

Dokładamy wszelkich starań, aby towar docierający do Państwa był wolny od wad i uszkodzeń. Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia towaru w obecności kuriera (dostarczającego); każdą zauważoną wadę należy udokumentować protokołem oraz niezwłocznie powiadomić o tym Sprzedającego. Podpisując odbiór dostarczonych towarów, Kupujący potwierdza ich kompletność oraz idealny stan. Kupujący musi niezwłocznie złożyć reklamację po stwierdzeniu wady, na piśmie, i przekazać te dokumenty Sprzedawcy: [email protected]. Protokół musi zawierać następujące elementy: reklamacyjne próbki wadliwych towarów i dowód otrzymania towaru. Tylko protokół szkody jest podstawą do złożenia reklamacji u przewoźnika. Sprzedawca zobowiązuje się do natychmiastowej reakcji na dokument reklamacyjny. W przypadku uzasadnionego roszczenia, sprzedawca oferuje zniżki, odpowiadające stopniu uszkodzenia towaru. Reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 14 dni roboczych od daty jej przedłożenia. Reklamacji nie stosuje się do defektów wynikających z niewłaściwej obsługi lub użytkowania towarów. Uszkodzenia powstałe w trakcie transportu są regulowane przez Ubezpieczyciela. W przypadku, gdy Nabywca wymaga ubezpieczenia przesyłki na wyższą kwotę, różnicę w wysokości tego ubezpieczenia musi opłacić sam. Zastrzeżenia lub sugestie uszkodzeń powstałych podczas transportu należy udokumentować zdjęciami i protokołem i zawiadomić kupującego. Przewoźnicy również musi opisać ten fakt w protokole przekazania lub dostawy, a następnie skontaktować się ze Sprzedawcą.

Odstąpienie od umowy i zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów Ustawy o prawach konsumenta (art. 27). Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Jeżeli zwracany towar nosi ślady użytkowania, zwracający ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrot dotyczy wyłącznie produktów w pełnych rolkach, produkty pocięte zgodnie z życzeniem Klienta lub produkty wyprodukowane według specyfikacji Klienta nie podlegają zwrotowi zgodnie z art. 38 ust. 1 pkt 3) Ustawy o prawach konsumenta.

Jeżeli dokonujesz zwrotu produktu:

1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
2. Dołącz do przesyłki formularz odstąpienia, którego wzór znajdziesz w załączeniu do tego regulaminu.
3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

DO POBRANIA: FORMULARZ ZWROTU

Koszyk

0
image/svg+xml

Brak produktów w koszyku.

Kontynuuj zakupy
Serwis ceiba.pl używa plików cookies. Dowiedz się więcej.